Jarné upratovanie aj na našej stránke

Ako ste možno postrehli, stránka prešla grafickou zmenou. Tá sa dotkla predovšetkým úvodnej časti, ktorá má iné rozloženie. Naším cieľom bolo dať do popredia služby, ktoré ponúkame.

 

Zmenou prešli aj referencie, kde sa budeme snažiť uverejňovať viac informácií o tom, čo sme pre klientov robili. Veríme, že to prinesie výhody pre každú stranu. Potenciálni zákazníci budú vidieť našu prácu a tí súčasní získajú ďalšie miesto, kde sa môžu zviditeľniť.

Nejdeme vás nudiť podrobným popisom všetkých zmien, iba vám chceme odkázať, že to ani zďaleka nie je všetko. Ešte máme v pláne zmeniť slogan, aby sa k našej činnosti viac hodil. Ak máte nejaký nápad, neváhajte ho napísať do komentára. Odmena určite neminie toho, koho slogan si vyberieme.

Radi by sme oživili aj blog, ktorý v poslednej dobe prežíval iba vďaka ľuďom ochotným napísať hosťovský článok. Rozhodli sme sa, že naše články budú kratšie a budú mať formu jednoduchých tipov.

V závere by sme sa chceli poďakovať Tomášovi Chorvátovi za to, že pre nás túto stránku spravil. Hoci je zavalený prácou, vždy si našiel čas, aby nám pomohol aj s neočakávanými situáciami, ktoré pre nás pripravil predovšetkým redakčný systém WordPress. Niekedy to vyzeralo ako boj s veternými mlynmi, ale spoločne sme to zvládli.
Tomášove portfólio môžete nájsť na jeho stránke Pixla.

Dúfame, že sa vám zmeny páčia a snáď vám aj v budúcnosti ponúkneme pozitívne prekvapenia.


5 reakcií na “Jarné upratovanie aj na našej stránke

  1. Moj kamarat je velky Shakespeareofil a raz mi hovoril, ze velmi pravdepodobne niektore jeho diela dopisal niekto iny. Neviem to najst nikde na nete, vraj to bolo v nejakej knihe.
    “William Shakespeare cast svojich diel nenapisal sam, nechajte si pomoct aj vy.”
    “Kral Lear je dielo ghostwritera, Shakespear nelutoval.”
    Viem, ze je to asi zle naformulovane a na slogan moc dlhe, ale mozno pomoze aspon napad.
    GL

    • Vďaka za pomoc. V prvom slogane je pekná myšlienka. Druhý je ešte lepší – je kratší, dobre znie a je aj vtipný. V slogane by sme sa ale chceli zamerať skôr na copywriting v reklamnom ponímaní.
      Ale myšlienka je dobrá, možno ju použijeme.

  2. Dobry,

    dnes som v skole dostal dalsi napad. Ked si date spravit nejaky text do reklamnej agentury, nepracuju na nom asi vsetci copywritri. Tak naco platit vsetkych. Nie som si isty, ci to tak naozaj je, len tak odhadujem 😛
    “V reklamke za vas pise 1 copywriter, naco platit dalsich 9?”

    PS. Dik moc za feedback k tomu prvemu napadu, dufam, ze nieco helfne 🙂

  3. Vďaka za ďalší návrh, trochu provokatívny. Touto cestou však nechceme ísť, reklamné agentúry majú svoje opodstatnenie, no robia niečo iné než my.

Napísať odpoveď pre akopisat Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *